Solig onsdag den 29 september

Idag fyller min fina Erica 26 år! Grattis min Pingla på din dag!

Ted är på dagis och Liten sover sin förmiddagslur....
Jag har som sagt inget städ idag alls, och det är så skönt! Jag njuter, vill ut i solen men vaktar min lille kille här inne.
Jag sitter och kollar på resor till värme. Resor där det är möjligt att ha med barn, till vettigt pris som mitt kort pallar.
Drömresemålet hade varit någon av dom Karibiska öarna, Maldiverna eller Mauritius. Men det får vänta för så långt åker jag inte med barnen, och priserna dit är skyhöga. För att inte tala om flygtiderna...
Jag sitter och googlar och har hittat en fantastiskt bra sida. Resan jag hittat är perfekt för oss, men flygtiden hem är hemskt lång, med många mellanlandningar....Orkar man det med en liten nyss fylld 1 åring?
Vill så gärna fira makens 30 årsdag med värme och sol. Funderar på att fråga om någon bland släkt eller vänner vill hänga på, eller om vi ska åka bara vi fyra?
Nu vaknade Liten, matdags, och sen ska vi åka och handla till födelsedagsgrisen!

Exterior

Kommentarer
Postat av: teddy

Vart är resemålet och när hade ni tänkt åka?

kramis

2010-09-29 @ 10:59:16
URL: http://caitlin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0