Ny vecka, nya tag

Godmorgon Måndag!

Inatt har jag fått sova hela natten, även om Lias bara vaknar en gång tidigt så är det ändå skönt att få sova.
Han sover än och jag sitter med Ted i soffan, dagis idag. Ser ut som om vi får väcka lillebror idag, vilket känns lika synd var gång. Han sover så gott! Idag är det Babysim som gäller, sen får Patrik sluta lite tidigare...vi ska ner till Lund idag. Rutinkontroll, får se om dom tar blodprover på mig och Lias med. Den genetiska forskningen behöver det.


Kommentarer
Postat av: teddy

Va? Varför ligger lille mannen så där med en massa bandage? Har jag missat något?

kram kram

2010-09-13 @ 12:14:50
URL: http://caitlin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0