Nu har lugnet lagt sig

Åh vilka duktiga pojkar jag har! Dagen har vi spenderat inne hos Farmor och Farfar mina fina!
Vi körde in efter en liten sovmorgon, Lias sov till 9 och Ted till 8. LYX.
Vi har ätit god mat och varit nere på stan, promenerat och Ted är numera nyklippt. Så himla fint blev det! Han är så stor kille nu. Frissan Tina var chokad över hans nya tuffa storebror sätt. Hon skrattade mest hela tiden.
Väl hemma igen blev det kaffe och en fralla till det. Hem ljuva hem och sen iväg till ett pass. Härligt! För lång tid mellan passen tycker jag. Men allt annat ska pusslas ihopa med ju. Imorgon sitter jag i sadeln igen....hoppla!
Ted var vaken när jag kom hem, Lias hade precis somnat. Lyx att ha en bebis som somnar klockan 19! Härligt är det. Jag och min gosse tittade på IDOL, och nu efter en saga sover han gott. Imorgon har vi massa att göra! Underbart för en rastlös J.



Ska bla bli serverad mat som dessa två starka Pojkar lagat....



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0