Musik

Igår var det en vanlig fredag med spinning för min del. Fedagskvällen avslutades tidigt, trötta föräldrar..

Idag var vi uppe med tuppen, sådant är småbarnslivet men GUD SÅ MYSIGT. Ted våran SJUSOVARE fick vi väcka innan klockan blev på tok för mycket. Vi körde in till stan. Patrik tränade (San Shou) och jag på stan med pojkarna. OPERATION HITTA PRESENT TILL FAR MIN. Gick superbra! Pojkarna var så snälla, fullt med shoppingsugna överallt. Jag kikade lite snabbt på kläder, men insåg snabbt att det inte var lönt. Vi strosade på stan och blev påflugna av olika partier. RÖSTA RÖSTA RÖSTA. Ja, jag ska gå och lägga min röst imorgon förmiddag. Men vilket hysch hysch det är i år med vad man röstar på. Man är ju rädd för att berätta det. Känns som om denna röstningen är inte den förra lik alls. Huvudsaken är att man röstar.
Vi träffade Farmor och Farfar på stan och dom bjöd på lite lunch sen strosade vi vidare i affärer.
Väl hemma nu så sover Lias efter många om och men. Men eftermiddagsluren (den långa) är viktig, annars är kvällen mindre rolig och idag är det ju viktigt att han håller sig vaken. Varför kan jag inte säga/berätta här...

Nu ska jag få in min stora pojke i duschen, ja om jag längtar efter ett badrum nu!!

Älskar Twilight musiken! Den lyssnar jag på när jag städar, viker tvätt eller har i bakgrunden vad jag än gör!





Kommentarer
Postat av: Isabel

Ja, visst är soundtracket till Twilight-filmerna helt underbar? :) Jag tröttnar aldrig!

2010-09-22 @ 01:11:46
URL: http://aizah.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0