Kalas

- Jag kan vara glad att jag har en tv!


Jag sade precis till Farfar att han skulle haft en blogg, han pratar oftast oavbrutet och länge. Tänk om han skulle skriva ner alla sina tankar? Vilka berättelser man skulle kunna få läsa! Man han var glad att han hade en tv....

Gårkvällen var fabulous! Bildregn kommer från den roliga kvällen då det visades massa förbjudna saker och det dansades på bordet! Förmiddagen har jag lite dagen efter spenderat hos min Farmor och Farfar, sen körde vi alla till kalaset. Nu är vi I Tyringe, snart ska vi bege oss ut i solen. Ted är redan på lekplatsen med Casper!




Kommentarer
Postat av: fine

hej hjärtegull! nu har jag suttit och läst ikapp, jag har ju missat så mycket!

har saknat dig, tänkt på dig ofta. Hoppas allt är bra med er och att Lias förkylning gått över. <3

2010-09-04 @ 21:05:10
URL: http://fine.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0