En karl som kan kocka



är min make! Han är helt fantastisk på att göra mat, all slags mat!  MIN Pappa är med grym!
Igår var vi bjudna på middag hos Björne och det var med fantastiskt gott! En enkel förrätt och ett äpple till dessert för mig. Men lika glad ändå! Idol och sen satt vi i Björns inglasade balkong och pratade. Klockan blev mycket! Teet var mycket gott och som vanligt så traggar vi och glömmer tiden....Vi pratade om balans..

Inatt har jag sovit som en sessa! Pigg och vaken nu, trost att det alltid är lika hårt att lämna sin varma säng..
Idag bjuds det på svampplockning och träning!






Kommentarer
Postat av: Fröken M

haha... egentligen borde man bli sponsrad med kaffe så mycket som man tjatar om det i bloggen, men det är livet just nu ;)

ha en toppen dag ! kram

2010-09-23 @ 11:00:04
URL: http://frokenmela.blogg.se/
Postat av: ida larsson

tack tack! Jadu. jag vet inte alls. ena dagen tror jag att det är en tös o andra en påg. haha! nåja snart vet vi ju:p



Ja jag får väl slänga in ett inlägg till om det. har redan frågat om namnförslag särskillt pojknamn för vi har så svårt med det. Men de som läser är väldigt få o inte många som kommenterar. är runt 15 personer som läser iaf med fick en kommentar på den:P

får köra det på facebook istället, där lär det ge resultat! haha!



kramis

2010-09-23 @ 12:07:12
URL: http://lejdan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0