Det är så tomt

utan dig min fina Tina. Jag saknar dig redan. Jag grät som ett barn efter att du åkt.

   



När jag tänker på dig så tänker jag på KÄRLEK. Du är så sann...
Jag älskar dig, så enormt mycket.

Thanx Björne för skrattet ;) Jag vet inte vad som flög i mig mitt i IDOL.

ANNARS? Jo, hatar tisdagar men det är inget nytt. Som vanligt får ankorna mat, Tedden cykla, Lias åka vagn och mamma promenera och röra på påkarna. För hinna med Ted är omöjligt! Ja, nöjda ankor, och vi hittade en halt stackare som vi gav lite extra smask. Väl hemma, natta Liten sen fick Ted vara upp och invänta Pappa sin och vi kollade in hans pokemon kort. Jag fattar inte ett smack av det, men det gör min 5 åring vill jag lova!
Min Allers (ja knäppt en tant-tidning) får vänta med att bli läst....jag pallar inte mer hjärngympa idag what so ever.

Kommentarer
Postat av: Tina

ALSKAR dej med min fina solstråle!!! =)

Miss you.. <3

2010-10-17 @ 06:40:31
URL: http://tinatorlof.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0