Välkommen Oktober

Nu är höstmyset här!

Välkommen Den 1 oktober och fredag! Frukost avklarad, barnen påklädda och Lias nybajjad ;)
Kaffet i strupen och väskan packad. Nu drar jag och mina pojkar på uppdrag krama om alla gamla tanter från mitt fd jobb.
Det är på tiden! Över ett år sedan jag sade adjö. Adjö är inte för alltid you know...Hatar att ta farväl. Hatar att få känslan av att aldrig mer se en person som betytt så mycket för mig.
Idag ska det känslan försvinna. Fast en som jag aldrig hann träffa, det gör ont i mitt hjärta. Saknar honom, saknar allt det roliga vi hade. Saknar mitt jobb så fruktansvärt mycket. Saknar stämpelklockan och omklädningsrummet. Saknar kaffekokaren och kylskåpet. Mina arbetskollegor. Saknar utsikten och dofterna, ha ha ha. Ja till och med det!
Saknar eftermiddagskaffet med alla gamla. Nu drar vi!


Kommentarer
Postat av: Fröken M

Härligt ! det låter som en mysig dag !! Kramar

2010-10-01 @ 12:22:00
URL: http://frokenmela.se
Postat av: josefine

hej vännen.. jag har saknat dig! det är inget superallvarligt som har hänt, jag undrar bara lite över vad jag skall göra av min framtid. yrke och så...



Hoppas ni får en jättemysig hösthelg gumman <3

2010-10-01 @ 16:46:00
URL: http://fine.webblogg.se/
Postat av: Tinna ...en trött 2 barnsmor =)

och vi saknar dig massor i mängder <3

Du är en av de få underbaraste som finns för ditt arbete och vi kunde inte ha en bättre för moffa =)



Hoppas du har en underbar helg

Massor av kramar

2010-10-02 @ 17:52:22
URL: http://tinnaochjulia.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0