Sovit gott?

Ja, det har jag gjort iallafall. Som en Sessa med en dröm som gjorde att jag nästan vaknade med ett flin. Drömmen innehöll en klassresa, fast blandade åldrar så det är i nuet. Jag och Fine på en buss och ett tåg. Vår packning minns jag och att vi skulle hinna med ett annat tåg, byte i en stad och på G till en annan stad. Vi diskuterade huruvida vi skulle hinna med ett byte och hinna med tåget som vi bokat. För vi skulle på en föreläsning? Patrik och Björne var på vift dom med, och jag hade deras tillhörigheter. Var dom var har jag ingen aning om bara att jag ser att jag har P och B saker i min väska... Lustig men rolig dröm. Har en drömarvecka och drömmer något kul varje natt.
Jag har haft kul inatt iallafall!


 

Kommentarer
Postat av: Crazyangel [mamma till Milton&Viggo] ~ Vinn löshår

Tack :)



JO det är jag å mamma, det är sånna där bilder, ögonblick, som verkligen beyder något såhär många år senare :)

2010-10-29 @ 09:33:42
URL: http://crazyangel.blogg.se/
Postat av: fine

hahahaha! va roligt! :D

Skönt att man kan underhålla även i sömnen!

2010-10-29 @ 09:37:41
URL: http://fine.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0