Puh

Jaha, nu har lugnet lagt sig i huset efter en dag som varit lite "grå".
Vädret har verkligen gjort mig trött idag. Barnen har varit snälla, men lite rastlösa precis som sin mor. Samtidigt är det så skönt med torsdagar då vi oftast inte har något inbokat. Ankorna fick vara utan mat idag....men dom får sin mat imorgon.
Vi har som sagt inte gjort så väldans mycket idag, men jag blev så mycket piggare efter ett spinningpass. Älskar det! Underbart att svettas och trycka, dra...komma hem till sina fina småpojkar. Pigga båda två så vi lekte på rummet en stund. Blev en salig blandning av skola (där Ted såklart var fröken) och sen lekte vi med alla tusen dinosaurer Ted har. Lillebror han studerade sin Storebror med stora nyfikna ögon! Nu sover båda barnen och jag har duschat, snabbt gör jag det. Hör ju inte barnen i källaren. Men jag är ju snabb och effektiv...vill man lukta gott så. Sen invigde jag ju mitt linne idag med. Can only say...I LOVE IT. Lycra torkar verkligen sjukt snabbt!! Ha ha...nu en kopp the.

 

 


Kommentarer
Postat av: MammaMorran

Träning ger verkligen enorm energi!

Jag saknar verkligen att kunna "köra järnet" nu när jag är gravid! Men sen så... :)



Kram

MammaMorran- kika gärna in på min blogg om livet som ung mamma med barn som har ADHD/Autism

2010-10-07 @ 22:34:35
URL: http://mammamorran.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0