Not ready to make nice

i´m still mad as hell, and i don´t have time to go round and round and round.
I´m not ready to back down! It´s to late to make it right.




Gårdagens glada J. Forget i´m not sure i could. They say times heals everything. But i´m still waiting.

Idag är en mycket bättre och gladare dag! Gårdagen var med mys på Leklandet och en görl att prata med. Kvällspromenaden igår slutade hos Pappa och Katja, fisk fick jag att äta. Det är ju sååå gott.
Idag är min lille Ted på dagis och jagar älg. Stackars Helge tycker jag dock...
Lias sover efter en busförmiddag med mamma sin. Jag har hunnit med en del och nu även bokat hotell!

Hotell rummet är för två, trots att man bor ensam så får man rum för två. Konstigt tycker jag. Då har jag två sängar att hoppa i!!! Det ska bli mig ett sant nöje att komma iväg och göra det jag vill göra. Jag funderar fortfarande på vad jag ska göra en lördagkväll i Götet? Jag träffar ju säkert folk på kursen med. Eller så har jag fullt upp med att få in all info i mitt huvve.

Nu till Dixie Chicks och en början till ett pass....


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0