No life won´t wait for you my friend

 

Ha KUL! Vänta inte, gör det nu! Gör något kul av just denna dagen. Unna dig själv något som DU vill göra, ha...
Idag, tänk inte på OM! Sluta studera allt och släpp loss. Skratta mycket och ofta. Le, le mot alla du träffar. Det smittar av sig!

Att leva lyckligt i alla sina dagar kan man bara göra från dag till dag. Margaret Bonnanos

Inte alla dagar jag är på TOPP. Inte alltid allting är på topp. Men just idag tar jag lite tänkvärda ord och ler, sen ler jag ännu mer.....Livet väntar inte på dig. Lev livet.

Det är inte viktigast att man ska fylla sitt liv med år, det är LIVET I dina år som räknas.


Kommentarer
Postat av: fine

du behöver absolut inte oroa dig vännen! Jag lessnade på facebook, inget specifikt som hände :)



var ute på en helt makalös höstpromenad med vovven idag, önskar att du hade gått bredvid så vi kunde tragga lite skit :)

2010-10-06 @ 13:13:12
URL: http://fine.webblogg.se/
Postat av: Fröken M

Inspirerande och härliga ord !! Klart man ska göra det bästa av situationen :) Snart kommer en vän hit på fika och hon har med sig MJÖLK !!! :)

2010-10-07 @ 10:36:09
URL: http://frokenmela.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0