Min bror är en Superhjälte

Tävla hos Fröken M! Hos  SUMOpix kan du tävla om ett presentkort på 300 KR! Gå in och tävla hos Fröken M nu!

Morgonen eller, kan man kalla 9 morgon? Ja, det kan man...Jag och Ted gick upp, resterande av familjen sov gott vidare. Ted mös med Disneydags och jag med Vampire Diaries. En kopp kaffe och regnet som smattrade på rutan, taket..
Nu är maken och tränar, jag har sorterat tvätt, plockat undan och endast dammsugaren kvar. Men eftersom Liten sover nu så får det vänta. Jag ska sortera med kort, tänker vänta med att beställa tills man får ett 100 kr gratis bilder erbjudande...
Tackkort från dopet ska ju med göras, behöver beställa hem bilder till även detta. Sen har jag någon förstoring jag vill göra...Åter till mitt sorterande!


Sen ville Lias berätta en sak...

- Vet ni vad, jag måste bara visa. Jag har träffat Spindelmannen, ännu bättre denna superhjälte är min Storebror. Tänk Spindelmannen är min storebror. Häftigt va?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0