Mamma vill

gå ner och ta en dusch, jag vet så snuskigt. Men, har en liten Lias som har vaknat ggr flera så jag får nog sitta i min hemskhet ett tag till antar jag. Jag och Ted har smaskat på makrill, gratulerat Luna vår som fyller 8 år idag. HURRA. Lias och Ted lekte en bra stund på rummet, så gulligt så jag höll på att smälta. Han visade sin bror sina robotar och dinosaurer. Så duktig med honom, att jag ens var orolig. Han är verkligen världens bästa bror! Bevisar det var dag, om och om igen. Ni skull sett Ted idag då han kämpade med sin snögubbe. Vi tittade på inifrån köksfönstret. Han slet med att samla snö i sin lilla röda skottkärra. Kom in och ville ha morötter och visst blev det en grann MR SNOWMAN.
Nu ska jag chansa och vaska av mig i den helt underbara källaren....Pust.

ha badrummet klart tack ;) Hittat lite belysning nu som jag kan tänka mig, får se vad maken säger. Hittat en hylla med belysning med, kanske kan vara nåt?

NEJ lyft på röven nu J. Ner och duscha ditt svin!!! (men det är bra att vänta, man eftersvettas...)

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0