I en djungel

GRATTIS MIN ÄLSKADE EMS PÅ DIN 24-ÅRS DAG!
AJ LOOOVE JO!!!!

Efter solning på det bästa solstället ever,( kan ha lite med att göra att minigymmet får användas gratis av kunder). Gissa var jag kommer vara nästa söndag förmiddag? Åter till vad jag skulle berätta, efter solning styrde jag kosan hem (såklart eller) och där drack tre boys kaffe för fulla muggar. Lias hade suttit och somnat i sin stol. Åh, han lutade sitt lilla huvud på Teds stora tiger. Han sov så gott. Vi pratade lite och sen styrde jag, Patrik, Liten och Björne till IKEA. Smockat med folk, valde att äta en bit mat först. Jag blev lyrisk över en "walk in closet" som dom nyligen byggt upp. Det gick i rosa och vitt, åh i loves it. Min man har lovat mig en sådan då barnen är utflugna....vi får väll se. Vi har ju våra planer gällande vårt hus. Just nu görs det som måste göras och det som ska underhållas. Utbyggnad av diverse hörnor och kök samt uterumsdrömmar får vänta...
Efter velande hittade vi en het vanlig spegel som är exakt lika bred som vår kommod. Fick bli den, jag var lite sugen på ett spegelskåp som var stort. Men tufft, dessvärre lite trist att hålla rent med fingeravtryck....
Vi bestämde oss även för ett högskåp. Jag måste få ha ett högskåp....Sen får vi se hur det matchar med det andra vi köpt. Är ju svartbrunt som det andra, annars får vi väll använda det till något annat. Hoppas nu att vi får plats med det som jag tänkt i mitt huvud. När det är mer klart ska vi köra och köpa all annan mindre inredning, och även ett BONZAITRÄD ska få flytta in såklart! En trevlig dag på IKEA med mannen min och en fin vän. Lias fortfarande inte sitt vanliga jag. TANDEN har nu tittat upp ordentligt över natten bara. Kanske en till som ska komma nu, eller han är bara lite sur just idag. Nu sover båda barnen och jag ska få min egentid med min LIVSKAMRAT.




Kommentarer
Postat av: natali

NEJ ! GUD VAD SÖT :D

2010-10-18 @ 15:10:33
URL: http://natalinikola.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0