A night by myself

Dagen har verkligen gått i regnets tecken, men även kärlekens. Idag gifte sig Helena och Rickard och jag var ju tvungen att se dom i kyrkan och närvara vid vigsel. Jag blev häpen när Helena kom in. Vad vacker hon var! En klänning som klädde henne så otroligt bra, den var ljuvlig med massa spets som är så vackert. Dom var så lyckliga och det strålade om dom. Vilken vigsel. Solo sjöng en tjej vackert i kyrkan, bland annat "Du är allt" som Helene sjöng på mitt och makens bröllop. Jag smet ut då Brudparet avlägsnat. Hade verkligen inte rätt dresscode (jeans, tröja, kofta och mina älskade gympaskor)...
Väl hemma är nu maken och klipper sig, Ted följde med och Lias sover sin lilla lur som han brukar göra på eftermiddagen. Sen ska mina pojkar på kalas. Jag väljer att stanna hemma och bara vara. Myskläderna är redan på ;) En film väntar och maken skulle köpa hem min favorit, vindruvor och naturgodis....Sen vet man aldrig hur kvällen slutar!

 

Love you my boys!

Kommentarer
Postat av: Helena Bernsheim

Kul att du kom:) du får gärna skicka över bilder du tagit... Du får även lov att lägga ut här om du vill... Kram Kram

2010-10-24 @ 19:44:05

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0