Vagga vagga

Ja, en envis bebis har vi nu. INTE sova nej nej och var kväll nu i en vecka har jag fått vagga honom om och om igen. I lördags tittade tand nr 2 fram, därav mindre sömn, och mer bajs. Men det ger inte med sig, och man ska vagga vagga vagga och buffa. Jag fick nog ikväll och gav honom till maken. Hör att han pratar där uppe, men just nu har jag inte ork till att vagga mer idag. Eller? ARGH..Han har hållt på i en halvtimme nu. Kanske ska gå upp och avlasta lite.


-
Hej! Jag heter Lias och sover helst här. Jag rullar runt och knuffas, sparkas men sover gott mellan mamma och pappa gör jag. Det är så mysigt, mjukt och varmt. Så fort jag spottar ut nappen är dom där och trycker in den igen.

Livet är underbart!


Jag hatar min trånga, hårda ensamma spjälsäng. Därför skriker jag för jag vet att jag hamnar i "den stora sängen". Jag är envis, och får oftast som jag vill. Jag ler bara lite så smälter dom. Piece a cake!


Kommentarer
Postat av: fine

men herreguuuud vilken godbit :D



jorå, jag och pappa hamnade på framsidan vi. Mysiga lilla pappa.

2010-11-16 @ 20:57:26
URL: http://fine.webblogg.se/
Postat av: LINA K - SKRIVER SKRÄCKROMAN!

Haha, småbarn är allt listiga - de vet att det bara gäller att visa upp den söta sidan så får de som de vill ;) Otroligt söt och gullig är han också så förstår att ni har svårt att stå emot =P

2010-11-18 @ 15:13:43
URL: http://eimk.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0