Ute har snön dalat ner

hela natten! Det är så vackert ute, men dock lite för blaskigt om man ska vara kräsen. Lias har sovit hela natten och på det fick jag sovmorgon idag. Jag ville inte lyfta bort täcket alls idag. Nu är det mesta undanröjt efter allt igår. Tvättmaskinen går varm och Ted myser med Izor i soffan. Izor ligger och sova i sin lilla korg som Ted gjort. Han sover minsann i den på nätterna med hos Ted. Ser så gulligt ut! Jag smälter, det är vänskap det. Lias sover sin lur, och jag ska göra det sista här hemma sen drar vi till Erica som även hon har en man som inte är hemma idag. Visst är bilden nedan i det förra inlägget underbar!? Det visar verkligen var man hamnar när man ska handla. Blev en del julklappar igår faktiskt. Två personer helt klara och det känns skönt att man hat börjat med det. Lite och lite. Ett spinningpass igår som var superkul med Eva. Nu vill jag verkligen börja instruera. Tycker att ni kan ringa nu så att vi kan bestämma lite, det kliar i min spinningkropp. Annars suger det i bakfingrarna med. I år ska egen pepparkaksdeg göras! Det är ju så kul att kavla ut, sätta i former och dra väck all deg som inte ska vara med, sen på plåten och efter det kavla ut igen! KUL!!



Förra årets pepparkaksbak hemma hos Pappa min! Pappas egna deg, tips i år Pappa?

Kommentarer
Postat av: Madde

Undrar när vi får sova hel natt

2010-11-20 @ 14:53:23
URL: http://mrsmaddy.blogg.se/
Postat av: Anna - Mamma till Kevin

Va roligt att höra! ler



Ja fredagar GILLAS! :-)



Å julklappar...Jag har inte börjat än... :-O Kanske dax å ta tag i det snart.



Hoppas du har det bra å njuter av helgen som är!



kram

2010-11-20 @ 15:29:03
URL: http://[email protected]
Postat av: MammaMorran

Kikar förbi och önskar en trevlig lördag!

Och vad sugen jag blev på pepparkakor nu då- kanske ska tvinga iväg mannen till ica...nää, inte i snön kanske men sugen vart jag :D

Kram

MammaMorran- funderar på livet & Barn med ADHD/Autism

2010-11-20 @ 20:27:13
URL: http://mammamorran.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0