Saturday

Idag har vi busat massa med våra goa ungar efter att maken gjort klart dagens jobb att hjälpa sin far med ett jobb. Åh, alla dessa måsten men tänk så trist utan alla dessa måsten. Vad ska man göra då?
Lias sover sedan 19:30 och en gång fick jag gå upp och ge honom nappen, somnade sen mycket gott nybadad i sin säng som nu verkar riktigt mysig. Idag var det mamma och pappas tur att få renbäddat och mammas och pappas tur att se en film.
Vi inväntar en riktig rysare, en riktigt "rälig" film. Hu, om jag vågar se den mån tro. Så feg som jag lyckats bli.

Ted ligger med båda sina trogna vänner i sin säng. Nu ska vi klicka upp en varsin god kall öl, och kura ner oss i den varma soffan. By the way, lite pepparkakor och mjölk lär det bli det med....PEPPARKAKOR ÄR ETT BEROENDE.


 Älskar återblickar! Tänk så liten Ted var. Åh! Mammas lille gosse. Nu blinkar maken åt mig. Frugan will come!

 


Ted & Izor, 20 nov 2008 exakt två år sedan.



Dagen då King Kong flyttade in. Jag har ju adopterat honom från MAXI ;)



VI 2 5 NOV 2008. PUSS PÅ DIG SNYGGING ;)


Kommentarer
Postat av: u name it

Söta bilder!

2010-11-21 @ 12:23:35
URL: http://saraochalvahar.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0