Nu har vi skottat

så mycket vi hann med...Jag vill inte ha lika jobbigt som förra året om det nu kommer bli en vargvinter. Visste inte var vi skulle göra av all snö då, trots att vi har ganska gott om plats. Nu ska vi tat lite och lite så att det blir bra med plats. Studsmattan var fastfrösen och gick inte att rubba, men gungorna flyttade jag och Ted till ett mer bra ställe. Där dom inte är i vägen. Lias ville inte sitta och titta hur länge som helst. HAN fick låna Teds sulky, lite smidigare och han satt riktigt bra i den. Inte lätt ändå att dra honom genom snön då framsidan skulle skottas lite med. Men det gick, med Teds hjälp. Han är min lille klippa denna unge!  Sen var det uppdrag skotta fram bilen. Ner till byn och slasket efter saltbilen. Det nödvändiga till middagen hem, pepparkaksdeg och blöjor. Nu har vi ätit lunch alla tre och Lias ska försöka somna en stund. Tvätten är vikt, dammsugaren är rastad och när jag fått mitt kaffe ska vi baka lite såklart! This will be a good day!

  

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0