Nacken vill inte alls

Nej, trodde i min fantasi att idag skulle jag vara back on track. Nu har jag hängt tvätten, duschat och ska snart slänga mig på soffan för smärtan "söker" en. Det gör ont och jag orkar inget idag heller känns det som. Inte likt mig att ligga på soffan. Idag har vi fått VIASAT installerat här hemma och vi kan nu se på tv utan att det stör eller blir svartvitt. Mindre viktigt enligt mig eftersom vi aldrig ser på tv, endast Ted här hemma. Men vissa dagar när man ska se något så stör det bara, tex IDOL på fredagar. Maken är me barnen och hälsar på sin mormor och morfar, vilket jag skickade iväg honom på. Ibland får man uppmana, och uppmuntra maken sin. Jag letar musik och vill knåpa på ett pass. Musiken är svår, kan ju inte bara gå efter vad jag vill ha med i ett pass. Annars? Barnen är friska och krya. Bara mamma i familjen som det är värker om....
Nu ska jag belägra soffan all by myself innan pojkarna kommer hem! Vad ska man äta till middag idag, blev sugen på mat nu! Det ska med spånas på....åh, lägg dig och vila kvinna...





Kommentarer
Postat av: Emma A

Jag har ungrfär samma inställning, jag har funderat på det ett tag, att gå en utb. Fick ett erbjudande fr nautilus, kostandsfritt men det känns inte som en helt stabil grund, men jag tänkar att det frtillfället är en bra start och senare gå en riktigt grundläggande utb :) Så då ska du börja hålla i pass nu? :D

2010-11-10 @ 15:45:58
URL: http://mssmidth.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0