Morgonstund

vilken kväll igår, Liten Lias skulle inte sova. Efter en liten kamp (om man nu kan kalla det så) så sov han vid 23. Mamma och Pappa helt slut och vi somnade vi med. Idag ser jag att alla, ja nästan alla löv på vår stora bok dalat av inatt. Oj vad fort det gick! Det ser så tomt ut. Nu har jag löv att räfsa iallafall, inte sysslolös. Vet ännu inte vad dagen erbjuder, vi ska ner och införskaffa lite sköljmedel då Lias vaknat. Jag måste verkligen rasta tvättmaskinen idag. Jag tror att jag ska krypa ner i soffan hos Ted en stund, och njuta av lugnet som lagt sig. Mycket som snurrar i mitt huvud nu. Så mycket nytt och lite skrämmande är det ibland med nya saker. Men det ger erfarenhet och det kan man aldrig få nog av.
Vad är en dröm och vad är ett mål? En vision av ett mål, är det en dröm? En dröm för mig är något man strävar efter och som kanske är på lite längre sikt men som plötsligt kan slå in vilken dag som helst. Är ett mål då en mildare form av en dröm? Något som man fast bestämt och strävar efter, eller hur är det egentligen? Nu babblar jag bara, och antar att hjärnan behöver en paus och ställas på paus. Inte vet jag. 
Nu ska jag dansa vidare denna gråmulna men ack så vackra onsdag!



 * Alla våra drömmar kan uppfyllas om vi har modet att uppfylla dem //Walt Disney

 


Kommentarer
Postat av: Fröken M

Och SKUMTOMTAR !!! :)

Ha en toppen dag i skit vädret raring !

Kram

2010-11-03 @ 10:58:15
URL: http://frokenmela.se
Postat av: Anna - Mamma till Kevin

Mmm gofisen vår! :-)

2010-11-03 @ 19:14:01
URL: http://[email protected]

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0