Lördagkväll

är här! Ted sover hos Sanna inatt, Lias sover efter en dag full med bus. Liten har bara nanat en gång idag och en liten snutt i vagnen. Så han var trött, trött, trött.... Jag har agerat leklekare, bagare och kock idag. Vi jar gjort pannkakor och kladdkaka. Varit på lekplatsen och pysslat. Mamma och barnen fick motion och jag fick inviga min nya fiiiiina mössa! Som jag fick komplimanger för. Kammat och flätat hår och blivit kammad.
- Åh vad långt fint hår du har Johanna!!
Tack Sanna, det värmde. Hon tittade med sina stora ögon på mitt hår igår efter att duschat efter träning, satt och kammade ut det.... Vad gör man inte för att göra barnen glada? Pannkakor och kladdkaka charmar barnen vill jag lova! Nu..

Vitlöksbröd i ugnen, bacon/pastasallad strax klar. Cidern uppkorkad, dessert klart. Maken och Björne. Prat, och ännu mer prat.  (sen skiner huset med, kan det bli bättre?) Sen är myskläderna av, och en dusch har jag hunnit med tack vare Sanna och Ted som barnpassning (tack tack tack), mascara på och en härlig ny tröja...Pojkarna kallar, nu är det MAT! Oh yes!
Let the Saturday night begin

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0