Jag vill inte



alls vara stilla. Inte lätt att ta 8 månaders bild på Liten ikväll. (
därav bilder från gårkvällens bus med en trött bebis) Han sitter stilla i en nanosekund, sen säger det vips så kryper han iväg på sitt eget lilla vis och nu har han klämm på det. Han far som en virvelvind här hemma. Klänger på mamma sin och ikväll har varit en sådan kväll. Kameran på laddning för den var helt slut efter allt fotande på sistone. Åh vad jag fotar, hela tiden. Var dag. Jisses. Men älskar det. Har förfrågat om en kanske utflykt och jag hoppas att man Far, Katja och lillasyster nappar på detta. Let´s do it!

Alla stakar och stjärnor uppe, fönster putsade, men inte klar på långa vägar. Nu är jag faktiskt helt slut efter denna dagen. Maken och Svärfar är fortfarande kvar i badrummet......nu ger dom sig inte. Nu vill vi blir klara. Bara lite till, sen kommer det gå snabbt som attans hoppas vi. Detta mycket viktiga förarbete som tar sådan enorm tid. Snickeri är en konst mina vänner.
Barnen sover, Lias nattades och då somnade Ted i sin säng så vi hann inte mysa. Nu har jag dåligt samvete för det. Nej, nu ska jag göra mig en kopp av något vad vet jag inte men det låter så gott med en KOPP.






Kommentarer
Postat av: fine

hihi, jag småskrattar åt de två sista bilderna, GUD va söta ni är. Och va lik han är dig tycker jag. Lilla vännen. Som nu inte är så liten längre ju! 8 månader....tänk....

2010-11-24 @ 20:53:46
URL: http://fine.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0