Härligare sätt att vakna

jag ska visserligen inte klaga över min situation. Sovit så gott hela natten, en bebis som varit så snäll. Vaknade i morse av en skrikande liten som fick ny blöja och välling, ja nu äntligen äter han mild havrevälling. Efter en stund puttas jag till i huvudet av en bajsblöja utan dess like som luktar värre än en soptipp. Åh, bara att gå upp, le och vara glad. Ny dag ju.
Lias sitter så nöjd här hemma på sin lammfäll, och tuggar på något i vanlig ordning.
Jag ska hälla upp en kopp kaffe och vakna till, lite att hitta på idag ju.


Kommentarer
Postat av: Crazyangel [mamma till Milton&Viggo]

haha småfamiljsmornar är en klass för sig :)



jadu jag kastar all5t rent i en hög som bara växer... orkar aldrig ta reda på det :P

2010-11-05 @ 07:52:23
URL: http://crazyangel.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0