Halt som is

och jag var tvungen att köra och tanka bilen, vill inte ha soppatorsk nu i detta vädret. Eller det vill man väll aldrig ha.
Får snart kaffebesök, och Lias har somnat gott här. Katterna sitter och tittar ut men vill inte gå ut. Man kan ju bli blöt och kall. Jag ska laga lite tröjor och jackor med nål och tråd, tvätt ska vikas och sen har dagen säkert massvis att erbjuda! Några telefonsamtal att ringa, disk som ska in i maskinen och som vanligt har jag baken full. Kan inte fatta att nu har jag varit hemma i över ett år, snart börjar jag skolan och min mammaledighet är över. Känns både sorgligt och kul. Ted var 9 månader då jag började jobba igen så smått. Hoppas att man hinner med allt man ska trots skola. Men jag ska göra mitt bästa för att inte missa allt för mycket, för det vill jag inte. Sen kan det vara kul för maken att få vara hemma denna gången med. Pappor kan dom med! December månad imorgon, sista månaden på året. Sista och det underbaraste förutom våren som jag älskar med då alla knoppar brister och fåglarna hittat hem igen. Denna fåglen ska nu resa sig och få lite gjort här hemma.


Kommentarer
Postat av: Anna - Mamma till Kevin

Så lite så! Hoppas du finner den lika bra som jag gör! Tala gärna om vad du tycker sen! :-)



Ha en bra dag! kram

2010-11-30 @ 10:19:31
URL: http://[email protected]
Postat av: fine

vackraste fågeln.

2010-11-30 @ 15:17:11
URL: http://fine.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0