En stark man och en stark kvinna

Farfar och Farmor har varit hos mig hela dagen! Farfar har som vanligt rensat alla stuprännor från skit, löv har räfsats. Jag kan inte fatta hur han orkar, 75 år! Farmor har avlastat med barnen och lekt med Ted. Gått en sväng med Lias och jag har lagat maten och bakat en kaka. Jag har med rastat räfsan lite. Nacken känns just nu mycket bättre! Härligt, blir nog ett pass ikväll ändå vilket jag inte trodde att jag skulle orka, men så lätt ger jag mig inte. Har ju varit vilande nu i tre dagar. Lias sover sin lur och Ted tittar på Saltkråkan. Allt här hemma är gjort för dagen och maten väntar på maken som säkert är sulten när han kommer hem från en dag på jobbet. Mörkret har lagt sig och ljus är tända. Nu kan kvällen starta! Härligt att känna sig pigg igen och tillbaka. I feel like my old self again, and i love it!

Sitte och tänker på två damer jag inte träffat på länge, miss you girls!

 

Idag för ett år sedan gjorde vi kransar! Sen jäste det både här och där...Det var denna veckan Tina var hemma.

 

 

Kommentarer
Postat av: Fröken M

åh va gott med lussekatter - nu såhär i mitten ( nåväl, nästan i alla fall ) av november måste det väl vara ok att börja baka ?? :)

Kramar

2010-11-11 @ 16:15:25
URL: http://frokenmela.se
Postat av: LINA K - SKRIVER SKRÄCKROMAN!

Härligt att du är i form igen!! =D Och ungdomliga far-och morföräldrar gillas! Har själv morföräldrar som är har full fart på hela tiden trots att de är över 70 - sån vill jag också bli sedan! =)

2010-11-11 @ 19:48:30
URL: http://eimk.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0