Så skönt det ska bli

att åka till badhuset idag. Saknar badkar enormt mycket och det är verkligen något vi ska ha nu när badrummet ska renoveras. Jag ska ta med mig Ted & Sanna till lite bad i eftermiddag. Så nu efter en slappeförmiddag ska väskan packas och jag ska duka lite inför kvällen. Vi får gäst ikväll, men det är jag som ska bli uppassad. Jag står för desserten och det ska bli gott med trerätters.

Drömt mycket inatt igen och igår natt drömde jag att bebisen föddes. Sen var vi ute och gick med bebisen i vagnen, fast navelsträngen var kvar...Ingen fara kraxade jag fram och drog vagnen stolt!
Inatt drömde jag om Patrik. Han hade blonda slingor och vi var inte längre ett par. Men blev sen igen...Det är det mesta jag minns från nattens dröm...Undrar vad som händer inatt?

Nu ska jag gå och göra nytta, hoppas att mensvärken jag har från och till släpper. HÄRLIGA FREDAG!


Kommentarer
Postat av: äwiis - gravid i v.34

haha taack !:)

hehe nedå lillen är kvar där i ännu;) får gärna stanna ett tag till.. Kommer nog be killen skriva ett litet inlägg åt mig när allt börjar så ni hålls uppdaterade :D vet ju själv hur spännande det är hihi

2010-03-05 @ 11:51:39
URL: http://ewakarlsson.blogg.se/
Postat av: alexandra

Tack=) allt är bara bra med oss=) hur är det själv inte länge tills er lilla föds nu!?=) Kram

2010-03-05 @ 14:13:36
URL: http://mealexandra.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0