Nykläckt

Är det inte här, jag ruvar än. Men rätt så kul för jag köpte en ny korsordstidning idag och första krysset var en bebis med rubriken "nykläckt". Ha ha ha..

IDAG HAR JAG MYST MED Erica, Emilia, Sanna och Ted hela dagen. Vi har haft det så mysigt och gjort lite för att bebis ska komma ut till oss.
Började med att Emilia sov lääänge så vi spelade Skip Boo. Jag och fina töserna!
Sen bestämde vi oss för att göra pannkakor, jag hämtade hem Ted. Pannkaksmys och sen har jag sprungit lite i trappan utan resultat förutom att jag blev trött i benen. Provade med att putsa ett fönster, så nu är köksfönstret klart och skiner efter noga putsning. Kökslampan blev dammad som jag alltid annars glömmer....
Vi gick ut och gick en runda, Ted cyklade. Vi fikade på Gransätersvägen och sen gick vi tillbaka. Inget strålande väder idag precis. Molnigt och kallt som attans.

Löst korsord och barnen har busat på, fast lite sega alla tre barnen. Sanna och Emilia med sin hosta och Ted lite dåsig. Maken kom hem och vi pratade korsord och hur man stavar.
SEN HAR VI SPÅNAT PÅ NAMN och druckit kaffe. Erica kom på ett namn som jag föll för....
Ted fick feber och blev allmänt ledsen och bedrövad här hemma. Finisarna åkte hem och vi bäddade ner Ted vår framför Ice Age 2 och han somnade gott för en stund sedan. Jag har plöjt genom ett korsord och hängt tvätten. Nu väntas det en kopp the och en bra film med maken. Har lite förvärkar som vanligt var kväll, men inget jag inte står ut med. En het dusch och myskläder sen är jag fit for film.

   

   









TACK FÖR ATT DU ÄR EN SÅDAN UNDERBAR VÄN ERICA!

Tack för alla gulliga sms och telefonsamtal idag från alla andra som väntar och längtar!
Tycker ni alla är såååå fina..
Nu lite the a´la Kullis...

Kommentarer
Postat av: Fröken M

jag kommer på mig själv med att kika in här flera gånger om dagen bara för aatt se om det hänt något på bebis fronten =)

2010-03-17 @ 20:50:08
URL: http://www.metrobloggen.se/michaelaj
Postat av: Sanna

Jaaa, du är inte den enda, Fröken M!=)

2010-03-17 @ 22:13:06
Postat av: fine

vi kommer allt närmare fredag, min namnsdag och dagen jag hoppas den lill(a) tittar ut. Jag flyger ner till skåne då och det skulle vara en underbar välkomstpresent, got it lillan där inne? ;)

Kram!!

2010-03-17 @ 22:29:03
URL: http://fine.webblogg.se/
Postat av: Tinna ...en trött 2 barnsmor =)

Snart snart snart...

Drömde om dig och din kommande flicka nu när jag var på semestern =)

Troligen för att det var så många som var gravida och på någotsätt så känns det lite ändå att jag inte kan bli gravid... Så tänkte jag på dig hur det hade gått ( hade ingen dator på sem) och så kom du fram i drömmen. Morfars begravning är på onsdag den 24 om du vill skänka honom en tanke.

Massvis med kramelikramar <3

2010-03-18 @ 13:17:30
URL: http://tinnaochjulia.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0