Namn till en Liten

ÄR NÅGOT VI HAR DET knivigt med.

Vad ska h*n heta.

Enligt slumpen ska det bli en Therese eller Tor.
Enligt vänner och släktingar finns det många förslag...

Flicka: LILY, Li, Liv, Cinna, Isa, Tyra, Tea, Sally, Rut, Asta, Hedvig, Ethel, Signe, Cissi....

Pojke: Lio, Milo, Lo, Nilo, Levi, Mio, Lilo, Loke, Troy, Tor, Sigge, Leo, Elis, Helge, Artur, Svante, Alvard. Alve, Eero, Wile, Lias, Mion...Sen har vi två till men dom är HEMLIGA för jag tror att det blir en pojke ( JA jag går emot alla flicktroare) och dessa namnen behålls hemliga än så länge....

Jag fullkomligt Älskar namnet LILY! Patrik tycker med om det....Pojknamn tycker Patrik Sigge, vilket jag förbjudit. Som sagt två pojknamn till men hemliga...Erica kom på det ena och Patrik det andra. Min Pappa tycker Loke eller Hedvig. Storebror Ted tycker om Cissi (vilket det inte alls är på tal om...men enligt Ted så)
Moma Anna tror på en Asta, och Faster Helene på en Melker.

Bara att spåna vidare....andranamn har vi gott om!!!!

Funderar mycket på Gudmor, Gudfar, Faddrar med nu....jag har mina ideér...

Kommentarer
Postat av: fine

jättefina namn! Spännande att ni håller de hemligt, hoppas ni får använda ett av dem då! :)

2010-03-22 @ 15:02:17
URL: http://fine.webblogg.se/
Postat av: Janni

Lily är vårt tjejnamn och Milo om det mot all förmodan skulle bli en pojk. Vi har lite samma smak du och jag såg jag nu :)

2010-03-22 @ 16:10:46
URL: http://innaj.blogg.se/
Postat av: Fröken M

Här hoppas jag ju på en liten Viggo, men skulle det bli en tjej är jag helt namnlös ! Kan tänka mig en liten My, men det kan inte C så där står vi på ruta ett kaan man säga !

2010-03-22 @ 16:21:21
URL: http://www.metrobloggen.se/michaelaj
Postat av: Tova

åhh, skitfina namn!! Fick t.o.m. lite uppslag till vad vi ska ha som Elliots andranamn (nej, vi har inte kommit på det än...)

Och hoppas ni får möta er lillfis snart, det kommer nog ske när du minst anar det :)

Kramar!

2010-03-22 @ 17:33:12
URL: http://www.metrobloggen.se/trasslet
Postat av: Becky

Namn är så roligt att spåna på :) Vi har valt ut namn sen lååångt tillbaka. Men kom på ett till pojknamn för några månader sen :)

Så nu har vi två pojknamn & en flicknamn. Hoppas bara på att de passar, annars så blir det kris :P Haha..



Nu blev jag ju jättenyfiken när du sa att du ska hålla 2 av namnen hemliga :P Då tänker inte jag berätta vad vi valt ut för namn :P na na nanana Haha..



Hoppas på att våra fisar kommer samtidigt :P Kram

2010-03-22 @ 18:10:18
URL: http://smuk.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0