Inga rackartyg

Åh, vilken snäll liten pojke jag har! Han är verkligen underbar!
Idag som alla andra mornar nu så har han börjat gå upp lite tidigare än innan. Mellan 7-8 så vill han upp och titta på tv och jag antar att så farligt tidigt är det inte. Men han låter mamma vila på soffan under täcket. Men först frukost såklart! Ha ha ha..
Jag har städat idag igen och hittar hela tiden på nya ställen att städa på. Är det inte det så är det det.
Det var skönt att vara på badhuset igår, men full koll på barnen så mycket till avslappning i bubbelpoolen blev det inte. Livrädd för att något skulle hända ju. MINA SMÅ SÖTNOSAR! Sanna hon hoppade som en liten groda ner för trampolinen och tyckte att tant J var mesig och förklarade att hon kan ju faktiskt simma. Ted tyckte Sanna var så tuff. Dom busade och var mer under vattnet än över. Därför fick jag vakta som en räv.
Kände mig uttittad men sket mest i vilket. Magen är stor nu ju. Mat på kvällen och det var skönt att få mat lagad av Patrik och Björn. Sen tittade vi på Luftslottet som sprängdes, söta Patrik hade köpt den till mig. Gulligt värre.

Patrik skjutsade hem Björn och nu hade jag ont ont ont. Men som vanligt så avtog det hela...
Sen låg Patrik med sin hand på min mage och kände en liten häl eller vad det nu var mycket. HEJ HEJ PAPPA! Det var mysigt!

   

Maken jobbar idag och är hemma om en timme då vi väntar kaffebesök av Piff och kusin Ellen. Ted ska få leka lite och vi ska trada skit såklart! Sen får vi se vad kvällen har att erbjuda?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0