Har aldrig mått så bra!

Som jag gör nu! Känns som om jag bara går och ler. Ingen liten här inte...men jag stormtrivs just nu med att ha magen kvar faktiskt. Jag HOPPAS PÅ BEBIS IMORGON! Annars V 41 IDAG idag ju...

Idag har vi haft massvis att göra, jag och min veckosambo Erica. Jag vaknade vid 7:30 SUPERPIGG! Upp och hoppa och det kändes som om jag riktigt sovit ut inatt. Härligt!! Gjorde frukost och Ted var lite piggare idag. Maken ändå hemma och det skulle bli för jobbigt. Mysfrukost på morgonkvisten....

Vi har STORSTÄDAT uterummet, så nu kan vi börja sitta där om dagarna då vi dricker vårt kaffe.
(Dammat, dammsugat, putsat fönster, torkat golv och möblerat om)
Jag har även putsat massvis med fönster här i huset med!!! Dammat och donat, stordammsugat vardagsrummet och plöjt här hemma. Plöjt både städning och korsord. Ätit middag och Patrik gjorde en smarrig dessert!

Jag och Ted har varit på en kvällspromenad precis och nu ska vi äta lite innan vi gottar ner oss i soffan och ser en film tillsammans alla tre.

Idag har telefonen ringt igen, och även fått sms...
Emily, Farmor och Farfar, Svärmor, Svägerska Puff och Mormor och morfar....
Gulligt!







PATRIK KOM PÅ ETT ANNAT SUPERFINT POJKNAMN IDAG MED!!! Vid frukostbordet så kläckte det fram...
Men alla utom jag, Ted, Tina, Mormor och några få fler tror på en pojke...Alla andra tror på en tös ju...

Kommentarer
Postat av: Sanna

Mmm, några få, jag väntar som sagt på Adrian;) Lördag, tidig morgon så kommer en fin pojke att födas! Hihihi... Oj, va jag längtar och väntar nu! Puss på er!!!

2010-03-18 @ 21:17:22
Postat av: fine

imorrn imorrn imorrn, jag lovar att HON (hoppas hoppas hoppas) kommer imorrn, jag skulle blir så glad då, på min namnsdag och allt :D

2010-03-18 @ 21:55:38
URL: http://fine.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0