Haft så j-vla ont hela dagen

Vilken dag med fövärkar. Ett tag på väg till BUSFABRIKEN så var jag nära att stoppa utflykten så ont jag hade. Men vi åkte dit och hemma nu utan bebis. Jisses, så ont en hel dag och har fortfarande ont.

Vi har haft en supermysig dag med fina vänner, kaffe, snask, nachotallrik, slush, rutchkanor, hoppborgar, hinderbanor och girltalk. Så kul!! Jag åkte rutchkana, hoppade hoppborg och klättrat så jag trodde att bebisen skulle komma ut. Men inget resultat....Bebis har varit SJÖVILD i magen. Vaken i stort sett hela dagen och bebis känns LIIIIITE OROLIG känns det som. H*n känns lite stressad. Idag har jag tänkt mer och mer på en flicka. Men jag tror fortfarande att vi får en pojke. En heldag blev det på busfabriken och sen GOTTEBOET, efter det bjöds det på kaffe hemma hos Angelica & Henke. Alla beundrade lilla söta Nova och njöt av lugnet. Av tystheten. Men ont hade jag än...spände och spände. Väl hemma så slängde jag mig i duschen, HET HET HET så det blev immigt. Hjälpte en liiiiten stund, men högst i en halvtimme. Sedan 20:30 har det hållt på igen. Samt en BUSIG BEBIS I MAGEN. Riktigt busig.

 

 

Söta Angelica halvvägs, jag fullbakad nu!



Det spänner spänner spänner.....men sova hade varit skönt efter denna dagen ;)

Kommentarer
Postat av: Johanna N

Hoppas bebis kommer efter denna dagen :D

Önskar dig all lycka till!

Det kommer att gå superbra!!!



Kram



Johanna

2010-03-14 @ 01:12:08
Postat av: Becky

Min lilla knodd var också riktigt vild igår :P

Roligt att ni hade roligt igår :)

Men idag så kommer din bebis :D Har jag ju bestämt :P Och det är en liten tjej ;) Haha..

2010-03-14 @ 12:40:20
URL: http://smuk.blogg.se/
Postat av: Fröken M

Sååå himla spännande !!! det kan verkligen bli närr som helst nu ! eller h*n kanske redan kikat ut ? ;)

2010-03-14 @ 16:46:36
URL: http://www.metrobloggen.se/michaelaj
Postat av: Janni

I know the feeling. Nu tycker jag banne mig att det är dags, iallafall för dig. Heja heja!

2010-03-14 @ 18:42:16
URL: http://innaj.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0