1 timme och 39 minuter

NEJ NEJ NEJ ingen bebis här inte!
Hmpf...har haft en lugn natt och en lugn dag.
Dagen började med att prinsessan Johanna sovit som en stock, så djupt att jag som vanligt var så JÄTTEKISSENÖDIG så jag trodde att jag skulle spricka. När jag sätter mig på toan så kommer det bara..dropp dropp dropp....sen är det precis som om man öppnat en kran. Gör så satans ont med. Men sover gott gör jag och jag tar vara på det. Finns inget skönare än att få sova en hel natt ju.

Lämnar lilleman på dagis och kör sen ut till sötis Erica. Vi var ute och promenerade i skogen i en timme! Fick ont och sen var det skönt att sätta sig i Pärlan och slippa köra. Ännu mysigare var det att komma hem till Lillan på födelsedagsfika! Vi hade en supermysig förmiddag hos lilla "Mor". Hon fick kort, kakor,  påskägg och fröer att så i sina blomsterlådor. GRATTIS GRATTIS på din dag! Hon bjöd på tårta och bullar och vi pratade förlossning hela förmiddagen. Lillans ena pojk är född hastigt. Hon vaknade på morgonen och hade ont. Så ont så hon kunde knappt resa sig. Efter 1 TIMME OCH 39 MINUTER är han ute. WOW. På det hann hon såklart komma in till Förlossningen men direkt när hon kom in så tittade han ut. Det kan jag inte släppa riktigt....ha ha ha...
Undrar om jag vaknar och har ont snart?



KOM UT NU UNGEN MIN!!!

 





Emilia och kompisen i magen!

Jaha, eftermiddagen var lugn även den. Med fin Erica och lilla MILAN, själklart min lille TED med. Vi har hittat på hyss och bus. Fått BRA saker gjorda, vilken tur att vi har varandra SNÄCKAN!
Även Helene kom på en kopp kaffe, och vi kom överens om att börja på en bok om vår VÄN ERICA. Kul att du tittade in! Man blir så glad av oväntat besök!! Vännerna är hemma nu, maken är och tränar och fick middag innan träning. Min ork är nu slut. Inte slut, men jag känner inte för att göra så mycket mer just nu. Alltid vid denna tiden jag är så sjukt trött. Ryggen värker och benen värker. Fingarna RINNER det vätska från, ja trycker jag så RINNER det! Ted är hos Farfar sin ikväll. Jag orkar med honom och han är så snäll min lille Ted, men inget kul för honom att bara vara hemma och glo. Kan leka lite med Farfar sin tycker jag. Kanske några kusiner med kommer och leker med honom ikväll. Känns inte rätt att inte ha lust att roa honom. Vi spelar spel och bygger lego. Men just nu känner jag inte för det.  Imorgon är beräknad födsel och jag tycker att jag har rätt att göra vad jag vill sista tiden nu. Så nu ska jag lägga upp benen, och lösa korsord så pennan glöder!!

Kommentarer
Postat av: Janni

Men då. Trodde ni fått er lilla goding vid det här laget. Men då väntar vi någon dag till då :)

2010-03-16 @ 18:55:41
URL: http://innaj.blogg.se/
Postat av: fine

åh, det är som en fartfylld actionthriller det här, med sån spänning att man nästan blir knäpp:när kommer h*n? :D

Stor kram till dig fina du.

2010-03-16 @ 20:20:21
URL: http://fine.webblogg.se/
Postat av: Ida Kentner

Snart vinner jag :P Imorgon har jag satsat! allt kommer gå så bra så, Johanna! Spännande! :) Första bloggen jag läser när jag kommer hem från jobbet, är din! :)

2010-03-16 @ 23:09:05
URL: http://mlibi.blogspot.com
Postat av: Janni

Ja idag är det ju din dag. Vi får hoppas att din bebis vill komma ut snart. Min med för del delen. Jag hatar att vänta i vanliga fall, men nu är det extra jobbigt :) Hur ska man få dagarna att gå egentligen?

2010-03-17 @ 08:41:24
URL: http://innaj.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0