Välkommen SOMMAREN!!

Dagen har varit minst sagt VARM! Tror att detta är rekorddagen av värme i vår lilla by detta året. Ted åkte till dagis och jag försökte hinna med tvätten efter amning. Men Liten ville inte som jag...
Tog vagnen på en tur och då kunde man sova liiiiite. Men så fort vagnen stannade så vaknade en bebis. Han fick ligga och jollra lite medans jag bar ut våra fina Jutlandia utemöbler. Äntligen är dom på plats, dynor och parasoll är där dom ska vara och nu kan man sitta ute och njuta på dagen och kvällen. Härligt! Men njuta hann vi inte, dags att hämta Ted och sen till Sandra. Ted fick sitt första bad ute och det betyder att SOMMAREN ÄR HÄR!

Hem och planterade blommor som jag köpt och målade med Ted. Insåg att imorgon måste vi in och köpa en ny pool till Ted. (Och mig) In och laga mat och nu var jag ganska slut i huvudet. Har druckit vatten som en kossa men huvudvärken kom ändå....Efter maten var det så skönt att köra till ett spinningpass vill jag lova. En dusch på det sen var jag fit for fight att vara mamma igen. Bara den timmen gör susen!!!
Liten ville verkligen ha mat då jag kom hem! Ted sov så jag och Liten gick ut. Patrik rev och rev och vi njöt i kvällssolen. Doften av syrén är ljuvlig! Detta året blommar den lagom till min 25 årsdag! Minnen.... Liten låg i pyjamas och mös!!! Viftade med fötterna i vagnen. Blundade, tittade....ha ha.  Jag drack det första kaffet för dagen och läste manualen inför kommande jobb. Gick igenom posten och gungade vagnen. Tvätten nerplockad och nu ska vi ha kväll här hemma.....Ska lära mig äta gröt....

    




Kommentarer
Postat av: fine

åh, gosbilder, älskar kvällsljuset på sista bilden, du är så fin!!

2010-06-04 @ 16:41:55
URL: http://fine.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0