Svalka av sig

har vi nu kunnat göra!!!!!!

Gårdagen bestod av köp utav POOL och annat smått som Ted handlade. Han gick loss som en galning på MAXI. Ja, ha ha, han uppförde sig men ver så lycklig över att få köpa en pool att svalka sig i. Riktigt varmt och skönt ute nu. Besök på BVC och 2 månaders kontroll. Liten var helt perfekt enligt läkaren, men det visste vi redan! Ha ha..
Han var 58 sm lång och vägde 4800 gr. Det tar sig!!! Huvudomfånget låg nu på 39.8, helt ok och på kurvan igen. Besök hos Mormor och Morfar sen på kvällen badades det i poolen och fightades här på gräsmattan. Jag gick en kvällspromenad med Liten som SEN SOV HELA NATTEN! Somnade vid 21 och sov till 6:30!!! Jippie!!!

Sen somnade vi om och jag vaknade vid 9 tiden. Gick upp och lade i en maskin tvätt, kokade kaffe, klädde på mig...BARNEN SOV...Och sov...Vid 10 tiden vaknade Ted vår lille sjusovare. Vi åt en mysig frukost jag och min lille kille. Efter att allt var klart här hemma så ville vi båda väcka lillebror och gå ut. Ted smög upp, jag efter med filmkameran. Det visade sig att Liten var vaken och låg och pratade!
- MAMMA MAMMA, han är ju redan vaken den lille busen!!!

Vi njöt av solen och mestadels skuggan för mig och Liten. Ammade ute och Ted badade. Patrik kom hem och det blev möte på banken, dags att lägga om lånen. Till tippen, och sen körde vår lilal familj hem tätt följt av Herr Nilsson. Vi hade en underbar kväll. Grillade och badade! Sen spelade vi KUBB, medans Liten sov gott i vagnen.
Nu lägger pojkarna långrev med. Ted får ha med både Pappa, Farfar och Morfar sin! Vilken lyx va?
Jag har fotograferat Liten här hemma, han har legat och sprallat in the nude. Ha ha...pratat har vi gjort och strök lite tvätt med. En raide med dammsugaren och nu nanar han gott...


     


Grattis Teddy till det lilla livet i magen <3 SKA BLI SÅ KUL ATT FÖLJA DIN GRAVIDITET! Härligt!!!

Kommentarer
Postat av: fine

åh, en pool, guuud va skönt! Det önskar man verkligen att man hade här i storstan =)

2010-06-04 @ 23:28:43
URL: http://fine.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0