Bebis som ej vill sova

Ja, nu har Liten varit vaken i 9 timmar!!! Med en powernap på 15 minuter. Dessa 15 minuterna spenderades i spjälsängen för första gången. Ja, första gången han använde den idag....
Sängmobilen sattes på och han låg och jollrade och pratade med nallarna!
Jag är helt slut i mitt huvud, och hoppas på en natts sömn. Har suttit i telefon nästan hela förmiddagen...Då Liten sov...Känns som om jag kan stå och somna...Ändå smälter jag när jag ser honom!!!Han har så ont i magen sin, dags att sköta den nu lille skrutten. Pappa Pk sitter med honom och bonkar honom i rumpan, Ted är vaken än och tittar på tv, lutar sig mot sin Pappa. Jag ska ner och kolla tvätten sen tror jag att jag deckar....

NEJ NU SKITER HAN!!! JIPPIE!!!!! Nu kom bajset!! Vilka samtalsämnen man kan ha....ha ha....vad glad man kan bli av lite skit....





Vilka leenden jag har fått idag!!!



Rävsover med min Räv...Min Micke Räv

Kommentarer
Postat av: Janni

Oj vad han växer och blir stor. Såå söt!

2010-06-02 @ 19:04:23
URL: http://innaj.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0