Vill ha hav

Godmorgon och ännu en varm dag ser det ut att bli...
Nu hör jag hur Ted tassar ner för trappan, här kommer min lille kille!!!

Vaken sedan 5 och tänkte kanske gå och sluta mina gröna ögon en liten stund till, men det ser inte ut som om jag kommer kunna det. Ted han är vaken och tidigt för en gångs skull. Lias somnade om efter massa mat vid femtiden. Ja, på morgonen är där så mycket så han blir så trött av att äta...brukar somna om.
Maken och jag har hunnit med en kopp kaffe, och bara vi morgonmys. Jag sitter och funderar på vad dagen har att erbjuda. En tripp till stan och ett försök att hitta en bikini, samt lämna in bilen för lagning efter krock och lite tillpiffad ska den bli. Sitter här och letar stuga till oss, lite sent påtänkt men känner att vi behöver kommer iväg bara vi fyra. Bara umgås med barnen och ha det mysigt. Vi har ju både jag och maken våra favoritställen här i Skåne. För i Skåne blir det, helst på Österlen. Jag ska leta vidare i stugdjunglen...





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0