tomt

har det varit i ett dygn utan Ted. Så mys att hämta hem honom och han sprang till mamma sin!!!



Dagen har varit mysig och visst är det ljuvligt att ha maken hemma, fast att han tillbringar mycket tid i vårt blivande badrum. Fick gå upp i ottan med lilleman. Men vi mös med kaffe och morgontv. Lias sov sin förmiddagslur och vi fick tid för bara varandra.
När mannen begav sig in i badrummet så tog jag en promenad med Lias ner till byn.

Dagen bjöd på besök av Erica, Bella och Milia. Vi har busat idag och Bella har lekt papparazzi med min kamera.
Lias har skrattat och varit på så bra humör hela dagen. Jag och Patrik körde in till stan innan vi hämtade hem Ted och handlade hem lite smått och gott. Kändes konstigt att bara ha vår lille kille med. Träffade en grann böna med på COOP. Hhihi...
Lias fick sin Rock Star Baby nappflaska och dammsugarpåsar fann vi efter många om och men...En ny dammvippa för er som är intresserade av det...ha ha ha. Hämtade hem grabben vår och sen har jag städat hela kvällen, och tvättat. Nu skiner här igen och jag är nöjd. Sitter med en kall en och ska strax knyta mig. Lias somnade vid 21:30...Nybadad med schampo för första gången. Blev bad i diskhon idag igen....ha ha ha...




Kommentarer
Postat av: fine

tack hjärtat, va gullig du är!



Hoppas ni får en strålande helg tillsammans. Hur klarar Lias värmen? PUSS

2010-07-16 @ 14:13:59
URL: http://fine.webblogg.se/
Postat av: Tinna & Familjen

fniss...de var ju NI som e granna =)



OJ vad längesedan jag var inne på din blogg, är sååå underbart att läsa om er kärlek till varandra o barnen <3

Ha e fin dag

Kramisar

2010-07-25 @ 13:09:27
URL: http://tinnaochjulia.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0