Tjocka släkten

Haft jobbigt krångel med datorn. Ett tag trodde vi att alla bilder jag inte hunnit lägga över till den externa hårddisken var poff borta. Allt jag printat ner om Litens första dagar och förlossningsberättelsen var poff borta.

Visade sig att min kloka make har ordnat allt. Jag pustar ut. Nu är alla bilder över och jag kan sluta oroa mig. Bara i majmånad hade jag plåtat över 1000 bilder! Det ni!

 



Farmor presenterade nya familjemedlemmar! Nämligen Lias. Sen presenteras alla andra. För att friska upp minnet. Många att hålla reda på ju!



Fest i samma lokal som Farmor och Farfar hade sin bröllopsfest!



Släktträff med "snyggsläkten". Alla farmors syskon med familjer! Tänk vad många Maja & Helgot har skapat! När alla gick till graven så kändes det i hjärtat. Vad älskade NI ÄR Mormor Maja och Morfar Helgot!
Ja, vi har hunnit med en mycket trevlig släktträff, bad, grillning, bakning, fix hemma (badrummet färdigt att börja byggas upp) träffat vänner och familj.

Idag är Ted nere på Österlen, gissa om jag är avundsjuk!? Vi ska byta skenor på huset och måla staket här hemma!

"Snyggsläkten" Maja var otroligt vacker och Helgot väldigt stilig må jag säga. Sen har det blivit vackra barn, barn barn och barnbarnsbarn!

Nu upp från soffan och get started!


Kommentarer
Postat av: fine

åh vilken hemsk känsla att tro att allt ä borta. fy! SKÖNT att allt löste sig till det bästa! <3

2010-07-20 @ 11:44:31
URL: http://fine.webblogg.se/
Postat av: Fröken M

att bli av med bilder är verkligen bland det värsta som skulle kunna hända. Ändå är jag super dålig på att både framkalla och spara på extern hårddisk ! :(

2010-07-22 @ 20:35:50
URL: http://frokenmela.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0