Från rygg till mage

Grattis Louise, nu är LIV HÄR! Hon är bedårande!


Vilken varm dag. Men ack så trevlig!

Lias har badat med Storebror och det var en av dagens absoluta höjdpunkter.
Vi åkte ut för att titta på det lilla nytillskottet ute hos Erica m familj, och där på en filt vände sig Lias från rygg till mage. Jag satt på gräsmattan och Patrik kallade. Jag sprang snabbt upp och Liten visade igen vad han kunde. Alla klappade händerna! Väl hemma har vi grillat och Lias somnade vid 20:15 helt utmattad. Har ammat en gång idag, men det var han bara mätt på i en timme. Åh, vill inte att det ska ta slut.....Lias sover än. Helt slut efter dagens bravader. Vi ska bänka oss i soffan nu och se en bra rulle....





UNDERBARA BARNEN MINA!!!



Härligt är detta vill jag lova...måtte jag ha lite mat till...För detta är mysigt. Tiden stannar när man ammar.

Kommentarer
Postat av: Fröken M

härligt med nya framsteg, Viggo är oxå på god väg, men hamnar han på sin egen arm är han fast och då får man hjälpa honom lite på traven... misstänker dock att inte inte dröjer förrän han även fattar hus han får loss armen :)

2010-07-11 @ 20:55:09
URL: http://frokenmela.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0