Se upp i backen!!!

TACK SNÄLLA BJÖRN FÖR ALL HJÄLP IDAG!

Besök av Erica, Sanna & Milia. Strök gardiner och sedan var det dags att med svärfamiljen åka ut i backen!
Patrik och Björn var hemma och påbörjade tapetsering i hallen på ovanvåningen. Duktiga Nibekillar ;)

Se upp i backen! Kallt var det med vi värmde oss med Piffs varma choklas och Svärmors lussebullar!
Sen åktes det som bara vi kan! Med stjärtlapp och svart sopsäck. Snowracers och hederliga pulkor. We have it all. Mör i kroppen blev man och spände i magen gjorde det efter att man gick upp och sen åkte ner om och om igen. Fick ta mina pauser, men FAN SÅ KUL!!

   

   

mmmm varm choklasd. Jag som är tokig med chokladdryck just nu med !

Kommer hem och pojkarna jobbar på!


Nu tittar jag och Patrik på förlossningskliniken, jag tror inte att Patrik vill se detta så han ska få datorn att pilla med istället!! Jag ska bara sitta och vila, har ont från och till....Vila nu!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0