Mat mat mat

mjölk, vatten, juice, potatis, leverpastej, ljust bröd, frukt i mängder, surt, flingor, gurka, ägg and so on...

Jisses vad man äter mer av lite....
Men den förändringen som varit störst är mitt drickande...JUICE VATTEN OCH MJÖLK I MÄNGDER!!!!
Som jag slarvade med det innan, kunde inte dricka en 33 cl cola....kunde inte heller förstå hur Pk kunde sluka en på ett nafs...nu VET JAG...HA HA HA...
Slarvat med maten idag och det får jag stå för nu. Gjorde äggmackor med anjovis efter kalaset..

Nu är jag hungrig igen, en bakpotatis står i ugnen och samtidigt mår jag illa, illa så det känns som om maten ska komma upp igen..Ha ha ha...

Maken är i likadant skick som jag idag, då hans bakfylla nu har gått över i frossa. Men inget sött vill vi ha, vi vill ha MAT!!!!
Tittade på "Vad blir det för mat" med Pks favorit Per Morberg. GUD SÅ GOD MAT HAN GJORDE.
Något vi är tokiga med här hemma är GRILLSPETT, så fort det blir liiiite vår så görs det grillspett och grillen tar vi fram. Äter gärna ute med i vårsolen. OM JAG LÄNGTAR?? JA...Vill ta fram utemöblerna nu och grilla..
Nu ska jag och maken frossa i bakpotatis...


Kommentarer
Postat av: Alexandra

Nej nu är det inte långt kvar=) fattar inte vart tiden tagit vägen det har gått så fort denna gången. Du har inte heller så långt kvar tills din lille/a kommer=)

2010-01-31 @ 23:57:25
URL: http://mealexandra.blogg.se/
Postat av: Fröken M

åh, en sån där bakpotatis vill jag oxå ha... har vart helt galen i potatis hela graviditeten =)

2010-02-01 @ 11:06:12
URL: http://www.metrobloggen.se/michaelaj
Postat av: Amandha

Se till att äta massor det behövs till förlossningen. Tänkte höra var ni beställde era inbjudningskort till erat bröllop. Har en vän som ska gifta sig och hon vet inte var hon ska beställa. Kram Amandha med familj

2010-02-01 @ 15:17:24
URL: http://www.amdadesign.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0