Bebis egna byrå

JA!!! Vilken toppendag!

Började med att köra ner och köpa frallor till frukost och det var smaskens! Till det dessa underbara Safari yoggisar...Mmmmmm..
Sen var det vi som styrde mot IKEA...Jag med mina boys och min farfar & farmor. Dom följde med för en liten utflykt och bär/barnhjälp.
Inte trodde jag att det skulle bli ett sådant lyckat besök. Men vi hittade verkligen vad vi sökte samt annat som vanligt.
 
Självklart kom vi lagom till lunch och inte ett besök på IKEA utan köttbullar! Erbjudande denna veckan, 8 st för 16 kr. Mätta blev vi alla och Ted fick sin glass till dessert.

  

Det blev som vanligt lite smått och gott men det viktigaste av allt...
Bokhylla till Barnkammaren där barnen kan ha alla sina sagobäcker. Även jag kan ställa mina som jag fått som Liten. Ska ju vara ett mysrum!
BITRÄDE Hylla

Blev en mycket finare byrå till Bebis än vi tänk, men våran bebis ska ha det bästa!
- Vill du ha den Johanna??
-...ja...nja....men det är ju inte den vi skulle ha...denna kostar mer..
- Vill du ha den???
- Ja....
- Bra, då tar vi den!!!
Gissa om jag blev glad!!!
ASPELUND Byrå med 3 lådor
Köpte även bra lådor att ha i denna fina byrå, doftljus, nattbord till Ted, lampa till Ted, taklampa till vårt sovrum...and so on..
Blev så lyckat! Tänk att det vi ville ha kunde vara bättre?
Något annat jättekul är att vi HITTAT VÅR BADRUMSINREDNING som ska påbörjas till våren!!
Vi blev "förälskade" båda två. TÄNK ATT VI HAR EXAKT SAMMA SMAK??
Detta ska vi ha!!!! Tänk när vi ska åka dit och köpa det!!!
Fika och sen lastade vi in i en tung Pärlan...
  

Gissa om det var gott med kaffe?
Sen levde bebisen rövare i magen hela vägen hem! Vilka sdr jag hade!!
Sen har bebisen fortsatt att busa i magen HELA KVÄLLEN!
Patrik min monterar fortfarande, byrån är klar bara listerna på hyllan sen är det klart! Jag har vekit bebistvätten, myst med Ted (som nu sover på soffan) och pulat här hemma.
  

Ska gå in och krama om min man som monterat hela kvällen, han kan sin sak ;)
Älskar dig Kullis min <3

Kommentarer
Postat av: emily

Åh älskade! gud så duktiga ni är som boar så fint för bebis!

Klart vi ska fota! Vi kan ju ta en dag denna veckan? eller nästa...spelar ingen roll för mig. Så tar jag med doris och niclas, så kan vi ju fota mig och doris med) puss

2010-01-05 @ 11:21:25
URL: http://emilystankar.webblogg.se/
Postat av: angelica

åh vilket mysigt barnrum... måste komma och kolla snart... fina fru kullis <3 vilken pärla du är! puss

2010-01-05 @ 11:55:13
URL: http://allthesethoughtsbynana.blogspot.com/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0