Världens goaste

unge har jag!!! Jag har sovit så dåligt inatt, när jag väl inte kunde hålla mig längre..var tvungen att gå upp och besöka damrummet och sen kunde jag ju inte somna om. Jag har snusat på soffan resten av tidiga morgonen. Kunde slängt Patriks mobil i väggen efter allt snoozande...argh. Efter många om och men somnar jag om. Lilleman vaknar och låter mig vila. Barnkanalen på och en mamma med ett öga öppet. Underbara unge, han märker när mamma är helt slut. Vi har haft mysfrukost här hemma och myser fortfarande. Jag har ingen direkt energi idag känns det som. Vet inte var den gömmer sig? Vi ska ta tag och städa lillemans rum tänkte jag. Byrån står ju och väntar....men mysa en stund till får vi väll göra....;) Speciellt när en gosunge har baxat in sig tätt intill mig med filten. Åh!
Helt underbart att ha mage, men just i denna stunden är det tröttsamt att ha så ont.....

Kommentarer
Postat av: Fröken M

Ibland förstår dom bara så mycke mer än man tror dom små liven =)

2010-02-22 @ 13:51:52
URL: http://www.metrobloggen.se/michaelaj
Postat av: äwiiis - gravid 21 åring i v. 33

jo visst=) vilken vecka är du i nudå=)?

2010-02-23 @ 18:01:21
URL: http://ewakarlsson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0