Soppa & snöyra

Jisses vilken snöyra! Snöar fortfarande, var ute en liten runda då soppan puttrade på spisen och drog några tag till med skottaren. Ha ha, slutar ser det inte ut till att göra...
Soppan på spisen och eldat så det var sååå varmt i huset här hemma. Allt klart inför makens hemkomst som var mäkta imponerad över frugans dagsjobb. Vi avnjöt en god grönsakssoppa med massa rotfrukter i. Vilken nyttosoppa! Damn it´s good with soup!
Kaffe på maten och jag ville ut för jag höll på att koka här hemma. Drog med Ted ut på en kvällspromenad. Vi traskade ner till byn i snöyran. Vill jag ut och gå så SKA jag ut och gå. DET VAR SÅ SKÖNT! Känns som om lite extra energi kommer nu och det känns så skönt!
Väl hemma så satte jag i lite slingor i min långa lejonman och Patrik nattade Ted. Har duschat i HETT vatten precis och kollat in mitt hår. Sitter nu och har en mage som kurrar....ha ha ha..

Kommentarer
Postat av: Louise

Åhh.. Soppa tänkte jag göra ikväll! Det är så himmla gott :)

Och nyttigt :)

Vi gravida behöver sånt! Hehe..

Blev håret fint?

2010-02-04 @ 07:50:43
URL: http://grooodan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0