Snö snö och åter snö

Inte slutar det heller att snöa....
Lämnade min lille kille på dagis och kom precis fram och upp med bilen. När jag kom hem igen så insåg jag att det var nog läge att skotta, även om det är sjukt jobbigt nu. Well well, in och hämta vantar och börja. Vi har en tomt  som är stor och inte bara en liten uppfart att skotta. Halvvägs så såg lilla Farmor Ingrid hur jag slet och kom ner för att hjälpa mig.
- Lilla vän! Du måste ta det försiktigt! Jag hjälper dig!
Ja ja, jobbigt är det...men kommer bebis ut så kommer bebis ut....ha ha ha..Inte så nervös för det längre. Nu har jag passerat datumet som Ted kom och vet nu att bebis kommer ut i rättan tid!
 Så nu är ALLT skottat och när jag kom in så fick jag en chock!
Jag lämnade Ted 8 och nu var klockan 9:30! Inte konsigt att man var varm och svettig, röd som en kräfta i huvudet.
Nu var jag värd kaffet som rann ner! Lite mer plock här hemma, mätte tavlor och skrev ner så att nästa gång jag är på IKEA kan jag köpa ramar för då VET jag hur stora bilderna är.
Har vilat nu och ringt en del samtal, ska ner och kolla bilen vår innan jag hämtar hem min lille Ted <3
Ska koka en god grönsakssoppa idag tänkte jag!


Kommentarer
Postat av: Sara

åh en sån där tröja vill jag med ha, vart har du köpt din? =) fin blogg!

2010-02-03 @ 16:36:04
URL: http://saralundqvist.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0