me&i

shopping blev det igår ; ) Jag kunde inte låta bli, finns så mycket fint.

bäbisoverall med pussgroda pussgrodor body

Till bebis i magen blev det den söta Bebisoverallen och även bodyn Pussgrodor. Så fint! Allt i stl 62-68.
Vågar inte köpa 50-56, kan lill inte ha länge ju. Dessa kläderna använder man ju flitigt. Så fint!
Till Ted blev det Monster tröjan! Han valde själv! Han är ju inte ett dugg intresserad av bilar...Monster är coolt!
monster

Till Mama J blev det...

frottétunika med geisha mamma  lång t-shirt med geisha mamma

Frottétunika med Geisha samt en lång t-shirt med Geisha.

Så snygga ;) Med ett par mörka jeans till så!

Så lyckad shopping blev det igår.
http://www.meandi.se

Alla bilder ovan från MEANDI hemsida.


Har fått en del gjort här hemma trots illamåendet, nu har det varit lugnt en stund. Kunnat äta och är nu sjukt sugen på "Snoddas" "Mockarutor" "Kärleksmums"....Mums! Så det ska bakas här hemma nu!
Varit hemma hos Helene på kaffe idag så lite hinner man med mellan varven att må kiss kass annanas.
Svettas sjukt mycket om mina fingertoppar och det spänner mycket nu....ha ha. Bara att stå ut och ta elvispen i högsta hugg. För gör jag inget nu så somnar jag....så kan jag inte sova sen. Min tröttperiod nu vid denna tiden...


Kommentarer
Postat av: Fröken M

vilken fin frottétunika ! Här hemma bakas det oxå för fullt. Idag är det mamma som beställt tekakor =) Dessvärre blev det lite jobbigare att knåda degen än jag tänkt mig när vår elvip bestämde sig för att ge upp... men men =)

2010-02-09 @ 11:13:20
URL: http://www.metrobloggen.se/michaelaj

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0