Kläder

Dagen började bra då jag sovit som en prinsessa.
Vaknar och behöver inte vänta länge förrän äggen var kokta och vi fick fina frukostbesökare som kom med frullebullar.
Emily & Doris kom och vi smaskade i oss frukost! Finns det något som är så gott som frukostbullar samt massa gott pålägg. Det blev koll av Doris bebiskläder och vi fick hem vår Babybjörn som Ted hade då han var bebis.
Fick låna en massa fina kläder av lilla Dotti. Hade det så mysigt, lite namnspån blev det med.....
 

Underbara Emily med kaffe paus och sen frossade vi i namn, isglass blev det med...mmmm
Bebis sade HEJ till Ems med idag!!



Efter fin besök så körde vi in till stan, födelsepresent skulle ordnas och vi betade av en del affärer. Gick och kollade allt möjligt, drog i bebiskläder, snuttefiltar och kläder drog jag med i. Hittade massa jag ville ha till bebis, men tänk om det inte blir en pojke som jag tror...ha ha ha....
Frossade i mig ett kexchoklad som jag aldrig gjort förr sen handlades det mat.
Väl hemma en god middag i form av potatisgratäng, fläskfilé med örter och bacon samt en sallad. Tvätten är hängd och nu sitter jag och har lite småont...Det spänner, ömmar och sticker.GISSES VAD FÖRVÄRKAR JAG HAR NU...  Bebis rörelser känns nu vil jag lova. Lilla FOTEN hälsar mycket på mammas inre och huvudet vet jag inte vad bebis gör med, kanske rockar? Jag spelar jag mycket musik för bebisen eftersom musik är en stor del av mitt liv. Älskar konserter och just rock står mig varmt om hjärtat.

 


Kommentarer
Postat av: fine

vilka fina damer! :)



vill tipsa om ett bärtyg jag jobbade med förra året, kan användas från det att lill kan sitta själv. Som babybjörn fast du bärr lill på ryggen, detta gör att du får händerna fria. Det bästa är att du kan använda tyget upp till 20 kg! passar super på platser man kanske inte kan ha barnvagn, eller när lill blir trött i benen.



har själv vandrat omkring med en 7kilos docka på ryggen i fjällen, kändes inte alls i ryggen :) http://www.babyback.se/

Lill kan ju sova när du behöver göra saker hemma, diska eller baka dina gooooda bullar.



Kramar!!

2010-02-19 @ 22:59:46
URL: http://fine.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0