Kändes som det

En dag på IKEA och en kväll på 25 års fest vilket gör att jag nu är helt slut i kroppen.
Har haft sdr HELA dagen förutom INNE på IKEA. Ha ha ha...
Blev en del handlat! Blev sjukt mycket ramar som jag velat köpa länge. I olika storlekar så imorgon ska det ramas in och hängas upp här hemma. Ted fick även en byrå till sitt rum! Som alltid så köper man ljus med! Idag blev det kanalljus till vår ljuskrona. Dom brinner länge! Nöjd med dagens inköp och dagens fina sällskap.
25 ÅRS fest för Björne långt ute i skogen där det bjöds på mat lagad ev Björnes egna kock! Jisses så god mat!
Nu efter en snöresa hem sover lilleman och jag har varit i duschen IGEN och duschat varmt. Har haft så ont idag och nu känner jag verkligen att kroppen måste få vila lite. Imorgon är det städtag och byråmontering samt inramning som gäller här hemma. Få lite gjort i vårt hus.

RIBBA Ram RIBBA Ram JUBLA Kronljus

KOPPANG Byrå med 3 lådor
Bilder från www.ikea.com

Kommentarer
Postat av: Fröken M

jag är impad över att du orkar ! Själv blir jag trött av att bara ta en promenad till mataffären och med en massa folk runt omkring blir jag HELT slut !?

2010-02-21 @ 17:03:09
URL: http://www.metrobloggen.se/michaelaj

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0